Położenie i dojazd

Sprawdź jak do nas dojechać
Podziel się

Położenie

Reymontówka***  jest wręcz idealne usytuowana. Z jednej strony wystarczająco daleko od zgiełku cywilizacji, na szlaku z Gubałówki do Czerwonych Wierchów, a z drugiej, logistycznie blisko komercyjnego  serca Podhala – Krupówek (4,5km). Dokładnie na wysokości 1000 m n.p.m.

Mimo, iż nasz adres wskazuje, iż powinniśmy się znajdować  przy głównej ulicy, to tak naprawdę jesteśmy oddaleni od niej o 120 m. będąc ostatnim obiektem przy bocznej uliczce prowadzącej wprost na nasz parking. W związku z tym, iż posiadamy sąsiedztwo tyko z dwóch stron, nic nam nie zakłóca ciszy, spokoju i możliwości kontemplacji wspaniałej panoramy Tatr Zachodnich (od Giewontu poczynając, przez masyw Czerwonych Wierchów, Bystre na Słowacji, aż po Kominiarski Wierch). Szum smreków i potoku będących naszym trzecim sąsiadem, buduje niepowtarzalną atmosferę w ogrodzie, a także znakomicie ukoi do snu.

2,3 km dzieli Reymontówkę*** od „wrót Tatrzańskich” – wejścia do Doliny Kościeliskiej, kolejne 3 km to dystans do doliny Chochołowskiej.

Jak wspomnieliśmy powyżej, powrót do cywilizacji zajmuje max. 5 min (4,2 km do dolnej części Krupówek / targowiska pod Gubałówką).

Zimową porą naszym Gościom najłatwiej dotrzeć do znanych tras narciarskich na polanie Szymoszkowej (ok. 3 km), najlepszego na Podhalu kompleksu dla  dzieci i bardzo początkujących dorosłych – Polany Biały Potok (2,5 km),  oraz wyciągów Witów-SKI (8 km) – dla stroniących od tłumów profesjonalistów.

Dojazd

Przede wszystkim sugerujemy i zachęcamy do zmiany przyzwyczajeń i porzucenia ostatniego fragmentu zakopianki na rzecz drogi krajowej nr 958.

W tym celu za Rabką, należy skręcić, wg drogowskazu „Czarny Dunajec”, w prawo, za wiaduktem 4 pasowym , koło stacji Orlen, i dalej kierować się przez Czarny Dunajec i Chochołów na Zakopane.

Przyjazd od strony Czarnego Dunajca drogą nr 958:

W Kościelisku za stacją benzynowa BP w lewo, potem po około 2km przy dużej drewnianej  tablicy „Reymontówka”(po prawej stronie drogi) a przed sklepem „Żabka” (po lewej stronie drogi)  w lewo, szutrową wąską drogą i 100 m do jej końca.

Przyjazd do Zakopanego (droga nr 47):

Klasycznie „Zakopianką”  od strony  Krakowa, drogą nr 47, na kolejnych 3 rondach w Zakopanym  zawsze na wprost (kierunek Kościelisko) minjamy Gubałówkę, hotel Mercure (dawny Kasprowy), Butorowy Wierch, potem wjazd do Kościeliska – ciągle główną drogą. Za drewnianym, zabytkowym kościołem (po prawej stronie drogi, około 3,5 km od Zakopanego) , należy skręcić w drugą ulicę w prawo (szutrowa) przy dużej drewnianej  tablicy „Reymontówka”(po lewej stronie drogi) a za sklepem „Żabka” (po prawej stronie drogi)  w prawo, szutrową wąską drogą i 100 m do jej końca.